Pontiac G8 Forum banner

Verschillende busopties?

7K views 13 replies 7 participants last post by  NYCG8  
#1 ·
Dus ik heb net een paar BMR Poly/Delrin-bussen in mijn camaro 3.45 diff geplaatst en hoewel ze geweldig planten, is het gejank van 35-55 mph meer dan ik had verwacht. Na meer onderzoek is de Delrin achtersteuning misschien niet de beste keuze voor de straat, wat NVH betreft. Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de whiteline-bussen of andere opties. Ik denk niet dat de BMR street kit genoeg zal zijn en de Pro zou het moeten doen, maar ik zou graag de ervaring van anderen horen.

#3 ·
Elke poly-bus voor het differentieel past bij uw behoeften. De delrin is overdreven in een straattoepassing. Je wilt dat ze wat schokken absorberen om te voorkomen dat onderdelen breken.

#4 ·
Nou, ik heb de poly/delrin-combinatie vervangen door de Pedders 1167 kit. Verrassend genoeg niet zoveel verschil als ik had verwacht. Ik krijg nog steeds gejank van 40-50. Nog iemand met de Superpro-bussen op de 3.45's? Ik overweeg serieus om de standaard bussen er weer in te persen!

#6 ·
Nou, ik heb de poly/delrin-combinatie vervangen door de Pedders 1167 kit. Verrassend genoeg niet zoveel anders als ik had verwacht. Ik krijg nog steeds gejank van 40-50. Nog iemand met de Superpro-bussen op de 3.45's? Ik overweeg serieus om de standaard bussen er weer in te persen!
Vergis ik me als ik denk dat je de ene maximale stijfheidscombinatie hebt verwisseld voor een andere maximale stijfheidscombinatie? Het lijkt erop dat beide een delrin-achtige stijfheid hebben.

#7 ·
De BMR-kit gebruikte 95 durometer poly op de zijbussen en een delrin achtersteuning. De pedders 1167 kit is volledig poly (ik heb de HD kit niet gekregen), lijkt vergelijkbaar met de street poly die door BMR wordt gebruikt. De Pedders kit was zeker zachter, maar de center bolt insert was waarschijnlijk 50% groter dan de BMR kit, dus zelfs met zachter poly, vermoed ik dat het verminderde volume van poly dat door de grotere center sectie werd verplaatst, niet hielp.

#8 ·
De BMR-kit gebruikte 95 durometer poly op de zijbussen en een delrin achtersteuning. De pedders 1167 kit is volledig poly (ik heb de HD-kit niet gekregen), lijkt op de street poly die door BMR wordt gebruikt. De Pedders-kit was zeker zachter, maar de middenboutinzet was waarschijnlijk 50% groter dan de BMR-kit, dus zelfs met zachter poly vermoed ik dat het verminderde volume van poly dat door het grotere middengedeelte werd verplaatst, niet hielp.
Interessant, ik denk dat ik niet gelezen heb dat die kit in HD en non werd aangeboden. Niet veel hulp, maar ik heb een 3.45 en BMR pro bussen die wachten, maar pas aan het einde van de maand worden verwisseld. Als je nog steeds ideeën uitwisselt, zal ik mijn resultaten zeker plaatsen. We hebben vergelijkbare builds, dus vergelijkbaar met hoe de diff's zullen reageren.

#9 ·
Laat me weten hoe je ze vindt.

#10 ·
Dit is een geval van vertrouwen op de onderdelenfabrikant en het nemen van de straatversie, niet de raceversie is wat je wilt. Alleen omdat er 'straat' staat, betekent dit niet standaard. Een poly-versie is elke keer een grote verbetering ten opzichte van de standaard rubberen bus.

#11 ·
Dit is een geval van vertrouwen op de onderdelenfabrikant en het nemen van de straatversie, niet de raceversie is wat je wilt. Alleen omdat er "straat" staat, betekent niet dat het standaard is. Een poly-versie is elke keer een grote verbetering ten opzichte van de standaard rubberen bus.
Vraag voor de wijze mensen van het forum. Ik wil de meest stille en soepel rijdende dagelijkse bestuurder die mogelijk is. Ik lees deze busdraadjes omdat ik veel te veel geknars hoor tijdens het rijden op de met kuilen bezaaide wegen van NYC en NJ.

Heb ik het mis om te kijken naar: BMR Total Suspension Bushing Kit - G8Only - For All Things G8 ? Zo ja, is er dan een betere optie die het comfort maximaliseert en geluiden vermindert?

Misschien deze: Stage 1 Suspension Kit - Street - G8Only - For All Things G8 ??

#13 · (Edited)
Omdat dit mijn tweede G8 is, is hij wat milder. PPV-stijlen, schokdempers en Tein-veren op mijn eerste exemplaar hielden hem behoorlijk stijf. Wat alle G8's in het begin nodig hebben, zijn achterste sub-inzetstukken, poly sway bar-bussen voor en achter. Mevotech-armen en Superpro Polyelast-veerpootlagers. Dit zal de ergste speling in de ophanging wegnemen zonder lawaai of hardheid. Stap 2 wordt Koni ft-stijlen en QA1 GS601 achterschokdempers. Ik weet niet zeker of de Tein-veer deze keer terugkomt. Dan de Z28 achterste bovenste draagarmbussen. Ze zijn van massief rubber, onze standaard zijn geventileerd. Zal het stuiteren van de wielen verminderen. Dan de sferische spoorstangen. Dit zou het dagelijkse rijcomfort moeten behouden.

• Like
Reactions: QtrHrse23